טיפולי פנים לקראת החורף

כדי לשמור על עור פנים מתוח, רענן וגם צעיר במראהו חשוב להקפיד על שגרת טיפולים, ובכל עונה. אולם, כשמדובר בחודשי החורף, החשיבות לכך רבה עוד יותר. בתקופת החורף האוויר עשוי להיות יבש מאד ולסבול מחוסר לחות, ובעיקר בימים בהם הרוחות חזקות. כדי שתוכלו לעבור את העונה הזו בשלום, וכדי שעור הפנים שלכם או שלכן ימשיך להיות זוהר ויפה, הנה כמה טיפולים, שכדאי לכם לשקול לעבור רגע לפני שמגיע החורף, או במהלכו.

טיפולים העוזרים להתמודד עם נזקי החורף

רגע לפני שמתחילים בטיפולי הפנים לקראת החורף, כדאי להקדיש לעור שלנו את המענה המתאים לאחר חודשי הקיץ החמים ונזקי השמש החזקה, שוודאי השפיעו עליו לא מעט. מתוך מבחר של טיפולי פנים, העוזרים להתמודד עם נזקי קרני השמש, אפשר למצוא את טיפולי ההבהרה, המתאימים לכל אלה, הסובלים מכתמים בהירים על עור הפנים ועל אזורים נוספים, כתמים הנוצרים בשל החשיפה הרבה לשמש. מדובר בטיפול אסתטי, שנועד להשיב לעור את מראהו האחיד והזוהר יותר.

טיפולים לכבוד החורף

כדי לעבור בשלום את החורף, ואפילו להתמודד בהצלחה עם עונת הסתיו הקצרה, כדאי לחפש קוסמטיקאית במרכז, המתמחה בטיפולי פנים לכל עונה ויודעת להתאים את הטיפול, בהתאם למצבו של העור. הטיפולים המומלצים לתקופה זו הם תכשירי הפילינג למיניהם וגם מסכות הפנים. טיפולי פנים אלה עוזרים להסיר את תאי העור המתים ובכך מאפשרים לעור להתחדש בקלות רבה יותר. הם מחטאים אותו ומנקים אותו באופן יסודי. את הפילינג שאותו בוחרים חשוב להתאים לעור הפנים. אפשר לעבור טיפול של פילינג עמוק או פילינג בינוני. מי שרוצה, יכול לעבור גם טיפול של פילינג קל, המסיר את השכבה העליונה של העור ומאפשר לו להתחדש ולהפוך לזוהר ובוהק יותר.

במקביל, זה הזמן להצטייד בקרם לחות. בתקופת הסתיו וכמובן גם בחורף הטמפרטורות נמוכות מאד ומזג האוויר יבש לעיתים קרובות. חשוב להזין את העור בלחות מספקת וכן גם בחומרי הזנה, שלהם הוא זקוק. מומלץ למרוח את הקרם לפני השינה וגם בבוקר, לפני היציאה מהבית. כדאי לפנות אל הקוסמטיקאית עצמה, ולבקש ממנה המלצות לקרמים מתאימים, שיספקו לעור את כמות הלחות הנדרשת ויעזרו לו להתמודד עם תנאי מזג האוויר החדשים. חשוב שהקרם שאותו בוחרים יהיה קרם עשיר מאד, וגם שומני. חשוב שהוא יתאים לעור הפנים וכן גם לתכשירים נוספים, שבהם כדאי להשתמש, כמו סרום למשל, שאותו יש למרוח על עור הפנים לפני קרם הלחות.

שגרת טיפוח ביתית

לצד הטיפולים, שניתן לקבל אצל הקוסמטיקאית, חשוב לשמור על שגרת טיפולים קבועה במהלך החורף, הן בשעות הבוקר, לפני היציאה מהבית, והן בערב, לפני השינה. חשוב לנקות את העור באופן יסודי כדי להיפטר מלכלוך ואבק. חשוב להשתמש בתכשירי לחות והזנה מתאימים וכן גם בקרם הגנה מפני השמש. בערב, לפני השינה, יש לנקות שוב את עור הפנים ולהזין אותו בקרם לחות מתאים. במקביל, מומלץ להקפיד גם על תזונה נכונה ושתייה מספקת של מים, שהינם חלק מאורח חיים בריא ונכון, העוזר גם הוא לשמור על עור הפנים שלנו במהלך תקופת החורף, וכמובן גם לאורך כל חודשי השנה ובכל עונה.